Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M35a12r39e59k 13V87y58č83í79t37a56l 4208717394688

Neumi vychovat vlastni deti a tak krici a hrozi regulacema. Chudak pani.

0/0
16.8.2017 16:29

I58v37o 77H82e85b49e69l33k56a 8355110862640

To, že youtubeři prdí, smrdí, mluví jako dlaždiči, chovají se jako paka mi je fakt jedno. Věřím, že všichni mají nezadatelné právo chovat se jako (doplňte si sami). Že tohoto začnou zneužívat extrémisté je možné, ale nikdy to podle mě nebude mít nějaký extra dopad.

V čem vidím zásadní problém je reklama. Každé médium u nás (noviny, časopis, televize, rádio, webovky) musí na reklamu upozornit nebo ji přiznat. Proč by v tomto měli být youtubeři výjimkou? Jen proto, že svoje videa nahrávají cizí server? Nebo existuje snad nějaký jiný důvod?

Pokud si někdo hraje na nezávislého recenzenta a přijde se na to, že je to placený podvodník, tak v dospělém světě skončí. Ne tak u dětí. Takže za mě, ať začnou přiznávat, že je v těch videích reklama a na co. Jen tím dojde k narovnání trhu s reklamou.

0/−1
15.8.2017 17:04
Foto

M45a89r98t53i42n 59P72á48n92e44k 2190317797156

Vždyť to přiznávat musí, viz odkaz na podmínky YouTube, který jsem dal do článku.

+1/0
15.8.2017 19:34
Foto

M77i88r77o76s47l76a27v 70O65l14š12á31k 4430641788816

Trochu mě mrzí, když se na producenty obsahu na TyTrubce (tzv. "Jůtůbery") dívá takto omezenou optikou. To se vám nelíbí ani třeba "Fight of the Century" od EconStories?

Ale jinak rozumím, že tendence regulovat se týkají spíše méně kvalitních videí, a tyto tendence jsou nešťastné. Nejlepší by bylo se jimi moc nezabývat, případně se snažit děti v rámci možností usměrňovat vlivem rodičů, jak v rozhovoru Jana Blažková zmiňovala.

0/0
15.8.2017 13:05

J34a12n 10R92á47ž 1899373124760

Ta dáma svými nesmyslnými cenzurními požadavky sděluje, že neumí zvládat výchovu svých dětí.

+4/0
15.8.2017 11:56

L21u66k29á64š 91W68a61g15n43e90r 7447785578634

Je pravda, že TV už minimálně deset let sleduju jen velmi sporadicky, ale myslím si, že i tam dítka spoustu sprostých slov uslyší. Ve filmech jsou vulgarismy naprosto běžné a například v takovém South parku jsou vyloženě hlavím tématem. A já jsem již ranném dětství znal a ze všech stran slyšel spoustu sprosťáren, ale vždycky jsem věděl kde je můžu použít, což bylo téměř výhradně ve společnosti mých kamarádů, před dospělými jsem to nikdy neudělal. Myslím, že konec vašeho článku byl přesný, rodiče by měli své děti vychovávat a nebojovat za to, aby je stát a jeho zákony uzavřely do bubliny ve které existuje jenom to krásné a správné. Jak by asi dopadl člověk, který vyrůstal v takové utopicky dokonalé bublině po vstupu do reálného světa? A co se týče product placementu, za mých mladých let to nebyli youtubeři, ale spolužáci, kteří měli něco naprosto super, co sem taky musel mít. A jsem si jistý, že to funguje i dnes, jestli udává trend "swag" věcí youtube nebo kamarád, jehož bohatí rodiče mu koupí cokoli, je si myslím celkem jedno.

+5/0
15.8.2017 10:24



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.