Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dotaz byl k té svobodě...

0 0
možnosti

Autore, stačilo napsat- nemám rád pana Ševčíka. Nesaháte mu totiž ani po paty!!!!!

0 0
možnosti

Vzhledem k tomu, co je o p.Ševčíkovi známo se mi zdá, že nesahat mu po paty je důvod k oslavě a ne ke smutku...

1 1
možnosti

Já jsem měl pocit, že liberalismus a zejména neoliberální ideologie tak jak ji kdysi hlásal Ronald Reagan nebo Margaret Thatcherová (u nás Václav Klaus a jeho nohsledi) se dostatečně zdiskreditovaly svými socioekonomickými výsledky v zemích kde byly aplikovány.

Tak mě příliš nepřekvapuje, že osobní kvality jednoho z hlasatelů jsou takové jak uvedeno.

0 3
možnosti

To byl špatný pocit. ;)

1 0
možnosti

M65a39r80e41k 60H34u81d32í73k

28. 3. 2014 10:26

"Sám děkan Ševčík tvrdí, že měl v autě těžce nemocnou osobu." Nabízí se otázka, jestli ona osoba neseděla přímo za volantem.

2 0
možnosti

J17a26n 50H90a62n62á86k

28. 3. 2014 9:24

Ačkoliv jste mi politickým smyšlením pravděpodobně velmi vzdálený (podle toho časopisu), v boji proti Ševčíkovi Vám držím palce, protože jeho chování je fakt urážející. Jinak Ševčík mě překvapil svým "řetězce přísně regulovat", což asi není úplně o liberalismu.

0 0
možnosti

mám na té jeho fakultě syna a je pravda, že občas utrousí o Ševčíkovi něco jedovatého, většina studentů si jej podle syna rozhodně neváží;

0 0
možnosti

Díky za komentář. Radil bych nepsat takto veřejně. Ševčíkův nohsled "Půl na půl" Váňa bude pročesávat tuto diskusi a zapíše si vašeho syna na seznam. :(

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS