Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sonic

výborný článek

knížku si asi seženu, vypadá to zajímavě

0/0
27.8.2010 1:25

Levandule

Nejlepší protiargument

..je ten, že autor nemá právo kritizovat božskou EU protože je z ČR, ve které je chlívek.  Lidé, kteří se odvracejí od vlastní země a vlastního národa, protože jím pohrdají jsou pilíře celé slavné EU (říše blaha jak se zpívá v hymně EU). EU je celá postavená na výplodech chorých mozků lidí, kteří byli vyslání do jejich struktur, aby doma neškodili. Ti pak vybudovali tento hnusný moloch, mocnější než země, ze kterých vzešli a které se rozhodli zničit. Je mnoho velkých prstenů, ale jeden vládne všem.

0/0
1.8.2010 22:58

nesnáším nesouhlas

Re: Nejlepší protiargument

nemel bys ty pohadky tolik zrat, hobite

0/0
10.8.2010 23:25

Josef Kolář

A teď konzervatismus

No je to hezké, ale kritiky EU už bylo mraky, co takhle, jako pravý příznivce liberalismu, začít kritizovat konzervatismus, který způsobil vznik socialistické EU?

0/0
30.7.2010 16:59

toad

Další majitel "jediné pravdy",

kterému je po přečtení jedné knihy všechno zářivě jasné.Rv Ale v dalším "vzdělanci" Vokšayovi má horlivého zastánce a sympatizanta, jak vidno. :-)

0/0
30.7.2010 11:49

MMister.com

Re: Další majitel "jediné pravdy",

Evropskou unii si rozvracet nedáme!

0/0
30.7.2010 12:19

toad

Re: Další majitel "jediné pravdy",

pokus o vtip od zoufalého fanatika, nic moc. zkuste se ještě pár let učit, vzdělávat, chápat, možná to bude lepší. a možná taky ne a dopadnete jak zatvrzelý ješitní, lineárně myslící jedinci.

0/0
30.7.2010 12:56

Josef Kolář

Re: Další majitel "jediné pravdy",

Záleží na tom, Toade, kde pracuješ. Já prošel pár firem, na které udeřila legislativa EU a bylo mi tam z té všudypřítomné trapné byrokracie na blití. Tam jsem pochopil, co je EU zač.

0/0
31.7.2010 12:38

andy_warhol

Re: Další majitel "jediné pravdy",

ja mam podobny nazor jako autor a to sem par let jiz na svete, rekl bych ze to vy mate co dohanet. Zrejme jedina pravda je to co se dozvite z medii ze ? tak se prosim obtezujte nastudovat napriklad pojem gatekeeping (je to z oblasti medialnich studii) a pak se zamyslete, co k vam proudi za informace z techto zdroju a zda jsou skutecne pravdive nebo realne.

Spousta veci je bohuzel jinak nez se prezentuje. pokud nekdo prijde s tim ze je to jinak, je okamzite povazovan za blazna, nesvepravneho a podobne. neni to trochu divne? proc vy eurohujeri mate takovy styl jednani ? bojite se priznat si pravdu, ze svoboda de do....

0/0
10.8.2010 23:22

certik_bertik

zajímalo

by mě co víte o RVHP

0/0
29.7.2010 17:13

Tramp_007

A vůbec -

- tvrdit, že van Rompuy je prezidentem nějaké federace může opravdu jenom moula. S autorem se shodnu jenom na jednom, a to "že pro čtení této ani Machových knih nepotřebujete ekonomické, historické, pravnické ani žádné jiné speciální vzdělání".  Troufám si tvrdit, že vzdělání je spíš na škodu.;-D

0/0
29.7.2010 16:01

lekaj

ja to rikam porad

Cela EU je uplne k nicemu. Kdybysme nechali jen Schenghen a free trade area bohate by to stacilo a nikomu by EU nechybela.

Mne tedy rozhodne nechybi a uz dneska je jasne ze nas clenstvi v EU stoji daleko vice nez kolik pritece z EU nazpatek. Kdo si mysli ze ne, at sispocita kolik doplaci na tzv. biopaliva, solarni elektrinu, vetrniky. Kolik zemedelcu muselo skoncit kvuli kvotam a dotacim atd. Naklady pro nas zdaleka uz prevysiji to co sem EU posila....

0/0
29.7.2010 14:47

lekaj

Re: ja to rikam porad

Jeste dodatek - Ja osobne protoze mam male deti uvazuji uz zcela vazne o emigraci do Kanady. Jako pomerne vysoce kvalifikovana sila v oblasti IT nemam problem. Protoze tohle cele tady v Evrope nemuze dobre dopadnout.....

0/0
29.7.2010 14:49

acotakhle

Pane Pánku, píšete:

Zapomeňte všechno, co jste kdy slyšeli o Evropské unii. Nic z toho totiž není pravda.

Co Vás vede k přesvědčení, že ta jediná pravda je v popisované knize ?

0/0
29.7.2010 14:46

MMister.com

Re: Pane Pánku, píšete:

K tomuto přesvědčení mě vedou předložené důkazy. Co asi jiného?

0/0
29.7.2010 19:02

Tramp_007

Re: Pane Pánku, píšete:

Jaké důkazy? Že de Gaulle neměl rád Británii? Nebo co si soukromě mysleli Blair? To jsou důkazy čeho?

0/0
30.7.2010 11:02

MMister.com

Re: Pane Pánku, píšete:

Přečtěte si to, ať tu ze sebe neděláte vola.

0/0
30.7.2010 11:57

Marius

neznalec

1. Srovnávat COREPER s Poslaneckou sněmovnou ČR  nebo Senátem ČR může jen člověk, který o žádné z těcht institucí nic neví. Tady se jedná o zásadní nepochopení čehokoliv, k čemu jsou tyto instituce zřízeny.

2. Prosím Vás, 90% Čechů se nikdy nepodívalo ani do zákoníku práce, který ovlivňuje jejich životy každý den. A i kdyby, stejně by ho nepochopili, natož aby četli nějaký Lisabon o několika set stranách.

3. Pohromou pro rybolov v evropských mořích je naopak Norsko, které "vysaje všechny ryby okolo", EU stanovila kvoty kolik ryb se může ulovit. A vy jste na straně Norska? omg

A mohl bych ještě dlouho pokračovat!!!!!!

0/0
29.7.2010 12:33

DaM

Re: neznalec

Autor neni na strane Norska, ale na strane zdraveho rozumu. Nicmene jsou lide, a nenich jich malo, kterym toto slovni spojeni nic nerika :-(

0/0
29.7.2010 13:08

Tramp_007

Re: neznalec

Na straně zdravéhop rozumu, říkáte. Kde to je? V jednotlivých zemích, které před vstupem do EU drancovali moře bez omezení a teď se musí vejít do kvoty? Jistě - kvoty by měly být nižší, ale nechtějte slyšet ten pokřik z jednotlivých zemí, když se o tom začne mluvit. Ten kdo tvrdí, že za drancování moří může EU musí být padlý na hlavu.

0/0
29.7.2010 15:55

Tramp_007

Re: neznalec

A abych dodal, Islandu se nechce do EU právě proto, že by jim byla stanovena kvota, zatímco teď drancují jen to hvízdá. Norové dtto.

0/0
29.7.2010 15:56

Tramp_007

Samozřejmě,

Plíšková se svými kruhy je zábavnější, ale tohle taky není špatný.:-)

0/0
29.7.2010 12:08

Boulder Dash

ano, novy svetovy rad (NWO) uz je blizko

kdo se prizpusobi, vyhraje, kdo bude stat v ceste, bude smetem proudem dejin

0/0
29.7.2010 10:18

Boulder Dash

Re: ano, novy svetovy rad (NWO) uz je blizko

jako vhodny doplnek k autorem reklamovane knize doporucuji knihu "Dejiny noveho svetoveho poradku".

http://www.knihy-a.cz/4014/dejiny-noveho-svetoveho-poradku

kniha je taktez plna citaci a zdroju, jak se pro spravne vedecke dilo slusi

R^

0/0
29.7.2010 10:21

Jarcho

A jak jste pane Pánku

hlasoval v referendu 2004?

Já patřím do toho milionu Čechů, kteří hlasovali proti vstupu.

0/0
29.7.2010 9:43

Tecumtha

Re: A jak jste pane Pánku

vzhledem k mediální masáži , která referendu předcházela a lžím, které byly součástí té masáže je Vaše otázka irelevantní. V podstatě nikdo nevěděl oč jde a věřil lidem, kteří měli náš vstup do EU na starosti. Až později lidí přišli a stále více přicházejí na to, jak to v EU funguje a nefunguje. Při nedávné návštěvě u mých zákazníků v Německu jsem zjistil, že všichni se kterými jsem mluvil a došlo na téma EURo a EU, tak by byli nejraději, kdyby se eurozóna i EU rozpadly. U německé střední třídy docela zajímavé zjištění.

0/0
29.7.2010 9:48

Tramp_007

Re: A jak jste pane Pánku

Máte na mysli ty lži typu, že se nebude smět vařit v hospodách guláš?

0/0
30.7.2010 11:07

rafol

Re: A jak jste pane Pánku

Ja take R^

0/0
29.7.2010 10:06

MMister.com

Re: A jak jste pane Pánku

Nehlasoval jsem. Ještě jsem neměl volební právo. :)

0/0
29.7.2010 11:54

Tecumtha

Výborně napsáno,rozhodně karma :-D

R^

0/0
29.7.2010 9:41

Marius

o ničem

Nuo, chlape sice jsi napsal hodně slov, ale bez jakéhokoliv obsahu. Když je ta knížka tak nabytá informacemi, které nikdo nezná, tak proč nějaké z nich nepoužiješ a nesděšlíš je nám? O všech jménech a institucích EU, které jsi popsal toho vím celkem dost- mám z nich dokonce i nějaké zkoušky.[>-]

0/0
29.7.2010 9:41

Tecumtha

Re: o ničem

pokud nevidíte obsah článku ..... jak jste mohl udělat nějakou zkoušku ?

0/0
29.7.2010 9:43

Boulder Dash

Re: o ničem

pane Voksayi, a zase ta vase agresivita. Mel byste se nad svym stylem diskuze zamyslet

0/0
29.7.2010 9:57

Tecumtha

Re: o ničem

agresivita ? Vy máte zajímavá měřítka človíčku. Stále jste mi navíc neodpověděl na vaší zjevnou lež v naší předposlední debatě, kde jste mne obvinil z něčeho, co jste pak nebyl schopen doložit. Jak se lež shoduje s vaším moralizováním, které navíc zcela mimo mísu ?

0/0
29.7.2010 10:09

Marius

Re: o ničem

To, že někdo něco prohlásí není argument, to je jen tvrzení.....které ničím nepodložil, takže jsou to pro mě jen babské tlachy, větší hodnotu tenhle článek nemá.

0/0
29.7.2010 10:00

Tecumtha

Re: o ničem

jakou hodnotu má tato vaše reakce jste také hodnotil ?:-)

0/0
29.7.2010 10:14

Marius

Re: o ničem

Ne, je to výzva k doplnění nějakých informací nebo stažení článku. Taková snůška keců se jen tak nevidí. A já tam mám aspoň jeden argument- a to ten, že autor žádný argument nepoužil.

0/0
29.7.2010 11:39

DaM

Re: o ničem

Autoruv clanek cerpa z knihy, ktera je tech argumentu plna. Kdo umi cist, precte si je. Kdo cist neumi, nechce, nebo jen liny, napada autora bez jedineho argumentu. Presne jako vy.

0/0
29.7.2010 13:11

Tecumtha

Re: o ničem

přesnéR^

0/0
29.7.2010 15:45

Tramp_007

Ale jinak zdravíčko

doufám slouží?

0/0
29.7.2010 9:36

Tramp_007

Teda ten Monnet

co nás všechny podvedl, ten by zasloužil.....

0/0
29.7.2010 9:35

Glock Mark VII..

Jean Monnet v tom nebyl sám

Nějak zapomínáte na toho italského komunistu ....

.

Tu knihu jsem četl a část věcí, které zmiňujete, jsem tam nenašel.

0/0
29.7.2010 9:30

kion xy

Karma

R^

0/0
29.7.2010 9:20

slibotechna

AT žije

VEUV

0/0
29.7.2010 9:14

lokutus

Re: AT žije

S EU na věčné časy a nikdy jinak!

VMuck Muck Muck V

0/0
29.7.2010 13:19

zpetak

Hezký den.

Mladý muži, myslím si, že nemáte ani za mák právo cokoliv kritizovat na EU. Zvlášť , když se pohybujete v hnoji právním a hospodářském ala Czech. Nejdříve se pokusme spolu vykydat hnůj na svém území a pak se "s vidlema" vydejme za hranice.

Ten Vámi prezentovaný pán má právo cokoliv kritizovat na EU.V jeho zemi totiž aspoň částečně funguje právní stát.....

0/0
29.7.2010 9:13

kion xy

Re: Hezký den.

tak to jsou "argumenty":-/Rv

0/0
29.7.2010 9:21

Tecumtha

Re: Hezký den.

;-D;-D;-D toto mají být relevantní argumenty proti obsahu článku ? No to je z Vaší strany výborná komedie.;-D

0/0
29.7.2010 9:42

DaM

Re: Hezký den.

Spis tragikomedie. Takovych lidi, kteri neznaji vyznam slova argument, je totiz v CR vice nez dost :-(

0/0
29.7.2010 13:12

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz