Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J88a68n 32P38r22o56k52o91p

19. 9. 2022 12:40

První by bylo dobrý si o pěstování něco zjistit, v drtivý většině se pěstuje uměle indoor pod lampami, že jinak nejste schopný garantovat kvalitu. Z 2000m/2 je cca 800kg 4x ročně

0 0
možnosti
Foto

Velice zajímavý text. Rozveselila mě jedna věc, a to zařazení permanentního poslance Marka Bendy mezi tzv. boomery. Konkrétně jej si jako boomera vůbec nedovedu představit.

0 0
možnosti
Foto

Ale tak proč nezačít opatrně? Já nemám rád revoluce. Když půjdem pomaličku, tak máme čas si všimnout, jestli je něco špatně a případně vycouvat. Když půjdem do všeho po hlavě, tak si ji můžem rozbít.

A ten zákaz kouření v restauracích mi nevadí. Je spousta lidí, kteří nechtějí mít rakovinu, ale do restaurace si zajít chtějí. A vůbec kouření mi nepříjde jako zdravý způsob. Já bych si koupil legální marihuanu, ale neláká mě jí zapalovat a vdechovat ten kouř. To je jak vylézt na střechu a vdechovat komín.

0 0
možnosti

Můžeme začít opatrně, ale ne registrací samopěstitelů a spotřebitelů.

0 0
možnosti

Řekl bych, že je to kompromis mezi liberálním přístupem a tím, co může projít v českém parlamentu. Větší liberalizace je samozřejmě lepší, ale (zatím ještě) neprůchodná.

0 0
možnosti

"Každý by měl mít právo marihuanu pěstovat, kouřit (a to i v restauracích)..." Ty restaurace jste okopíroval z nějakého starého materiálu? Snad ano...

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2159x
Ředitel Liberálního institutu, dříve poradce v Evropském parlamentu.

http://libinst.cz

Seznam rubrik