Diskuse

Regulovat youtubery? Nope!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Neumi vychovat vlastni deti a tak krici a hrozi regulacema. Chudak pani.

0 0
možnosti

I96v29o 35H20e24b31e13l48k16a

15. 8. 2017 17:04

To, že youtubeři prdí, smrdí, mluví jako dlaždiči, chovají se jako paka mi je fakt jedno. Věřím, že všichni mají nezadatelné právo chovat se jako (doplňte si sami). Že tohoto začnou zneužívat extrémisté je možné, ale nikdy to podle mě nebude mít nějaký extra dopad.

V čem vidím zásadní problém je reklama. Každé médium u nás (noviny, časopis, televize, rádio, webovky) musí na reklamu upozornit nebo ji přiznat. Proč by v tomto měli být youtubeři výjimkou? Jen proto, že svoje videa nahrávají cizí server? Nebo existuje snad nějaký jiný důvod?

Pokud si někdo hraje na nezávislého recenzenta a přijde se na to, že je to placený podvodník, tak v dospělém světě skončí. Ne tak u dětí. Takže za mě, ať začnou přiznávat, že je v těch videích reklama a na co. Jen tím dojde k narovnání trhu s reklamou.

0 1
možnosti

Vždyť to přiznávat musí, viz odkaz na podmínky YouTube, který jsem dal do článku.

1 0
možnosti
Foto

Trochu mě mrzí, když se na producenty obsahu na TyTrubce (tzv. "Jůtůbery") dívá takto omezenou optikou. To se vám nelíbí ani třeba "Fight of the Century" od EconStories?

Ale jinak rozumím, že tendence regulovat se týkají spíše méně kvalitních videí, a tyto tendence jsou nešťastné. Nejlepší by bylo se jimi moc nezabývat, případně se snažit děti v rámci možností usměrňovat vlivem rodičů, jak v rozhovoru Jana Blažková zmiňovala.

0 0
možnosti

J68a92n 20R23á70ž

15. 8. 2017 11:56

Ta dáma svými nesmyslnými cenzurními požadavky sděluje, že neumí zvládat výchovu svých dětí.

4 0
možnosti

Je pravda, že TV už minimálně deset let sleduju jen velmi sporadicky, ale myslím si, že i tam dítka spoustu sprostých slov uslyší. Ve filmech jsou vulgarismy naprosto běžné a například v takovém South parku jsou vyloženě hlavím tématem. A já jsem již ranném dětství znal a ze všech stran slyšel spoustu sprosťáren, ale vždycky jsem věděl kde je můžu použít, což bylo téměř výhradně ve společnosti mých kamarádů, před dospělými jsem to nikdy neudělal. Myslím, že konec vašeho článku byl přesný, rodiče by měli své děti vychovávat a nebojovat za to, aby je stát a jeho zákony uzavřely do bubliny ve které existuje jenom to krásné a správné. Jak by asi dopadl člověk, který vyrůstal v takové utopicky dokonalé bublině po vstupu do reálného světa? A co se týče product placementu, za mých mladých let to nebyli youtubeři, ale spolužáci, kteří měli něco naprosto super, co sem taky musel mít. A jsem si jistý, že to funguje i dnes, jestli udává trend "swag" věcí youtube nebo kamarád, jehož bohatí rodiče mu koupí cokoli, je si myslím celkem jedno.

5 0
možnosti