Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímalo by mě, jestli po případném vystoupení z Bruselské byrokracie by bývalí europoslanci nadále měli nárok na eurodůchod. Pokud by jim přepadnul, tak se Zahradilovi ani dalším zas tak nedivím.

0 0
možnosti
RH

Farage mě svým vystupováním připomíná Sládka. Názory nehodnotím, na ty má právo, ale jeho politický styl může oslovit jen nenáročné. Je to takovej klaun EP a dělá tím medvědí službu lidem, jejichž názory zastupuje.

1 3
možnosti
JL

To jste mě potěšil, protože já myslel, že zahradil se s Faragem kamarádí.

2 0
možnosti
JP

Díky i za to video.

0 3
možnosti
JS

J45a55n 46S65a75l68a66k

1. 3. 2013 18:46

Ostatně, já bych si o té Farageově frakci takovou sprosťárnu nedovolil říct. Existují tam minimálně tito lidé, jichž si vážím:     to melo byt asi Zahradilove frakci, ne?

1 3
možnosti
MP

Ano, samozřejmě. Děkuji. :)

1 2
možnosti

Děkuji za příspěvek. Tímto mě pan Zahradil zcela zklamal, jakože jsem ho nejdříve výkonu jeho funkce podporoval.

1 5
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2159x
Ředitel Liberálního institutu, dříve poradce v Evropském parlamentu.

http://libinst.cz

Seznam rubrik